Vanlige spørsmål

1.  Vi er ikke medlemmer av Ungdom og Fritid, men vil søke Ungdom og Fritids Frifond. Hva gjør vi?

Bli medlem!
Les mer om medlemskriterier og hvordan dere blir medlemmer her. Dere må ha søkt og fått innvilget medlemskap innen 15. august for å kunne søke om Frifondsmidler.

2. Vi har ikke opprettet bruker på «Min side». Hva gjør vi?

Alle klubber som er medlem hos Ungdom og Fritid skal registrere klubben på den nye medlemssiden vår.

3. Hva bruker man «Min side» til?

På «Min side» kan du endre kontaktinfo for din klubb, sende inn søknader om Frifond, se status på Frifondsøknader- og rapporter, samt se status på innbetaling av medlemskontingent.

4. Vi har glemt passord til «Min side». Hvordan får vi tak i det?

Når du er inne på «Min side», klikk på «glemt passord» rett under innloggingsfeltet. Da vil du få tilsendt et nytt passord.

5. Vi vet ikke medlemsnummeret vårt. Hvor finner vi det?

Medlemsnummeret finner dere ved å logge dere inn på «Min side». Dersom dere ikke får logget inn, ta kontakt med oss så henter vi opp informasjonen fra vår database.

6. Hva skjer dersom jeg tar en pause underveis mens jeg skriver søknaden?

Av og til finner man ut at man trenger mer info, vi har derfor en pausefunksjon i søknadsskjemaet. Søknaden blir ikke behandlet før dere har fullført hele søknadsskjemaet og har fått dette bekreftet. Når dere har sendt inn søknaden får dere en automatisk bekreftelse på dette pr. mail.

7. Vi har fått innvilget støtte, men forutsetningene har forandret seg, så vi vil bruke pengene på noe annet. Er det greit?

Dere må søke om omdisponering i søknadsportalen og få dette godkjent før dere iverksetter disse endringene. Dersom dere er i tvil så ta kontakt med oss.