Ny medlemsportal i Ungdom og Fritid

Vi ønsker deg velkommen til vår nye medlemsportal i Ungdom og Fritid!

01. mars 2021 går vi over til en ny medlemsportal, som gir oss tilgang til mange fine og nye funksjoner i dialogen med dere som medlemmer. Mye vil være ganske likt som i vår gamle database, mens andre ting vil være helt nytt eller annerledes fra tidligere. Vi gleder oss til å kunne guide deg gjennom overgangen på en best mulig måte!

Du finner medlemssiden her.

Vi ber alle klubbledere logge inn og utforske siden så snart som mulig, samt oppdatere informasjon om klubben din. Husk at dere må logge dere inn for å kunne søke Frifond.

Målet med en ny medlemsportal er å gjøre det enkelt og effektivt for deg som medlem og for oss som organisasjon. Vi håper du får god nytte av medlemsportalen og ber deg ta kontakt med oss om det skulle være noen spørsmål!


Slik logger du inn:

Når du skal logge inn i medlemsportalen for første gang, kan du følge disse stegene:

 

1. Gå til nettsiden: https://uof.hypersys.no/

 

2. Klikk på «Glemt passord»

3. Skriv inn din epost-adresse og klikk på «Send nytt passord».

4. Du får da tilsendt en epost med en lenke for å sette opp et nytt passord. Sjekk søppelpostboksen hvis eposten ikke dukker opp i innboksen din.

 

5. Klikk på lenken i eposten og velg deg et nytt passord.

 

6. Klikk på «Logg inn» øverst i høyre hjørne dersom du ikke blir videreført direkte til innloggingssiden.

 

7. Logg så inn med e-postadressen og passordet ditt på vanlig måte på: https://uof.hypersys.no/.

 

Vanlige spørsmål:

 

  • Hvem kan logge inn for klubben?

Den personen som sist var registrert som klubbleder, skal være registrert i systemet.

I etterkant kan vi legge til flere kontaktpersoner, sånn at også andre medarbeidere kan få tilgang til medlemsportalen hvis dere ønsker det.

 

  • Jeg mottar ikke e-post for passordendring. Hva kan være årsaken?

Dersom du ikke mottar eposten om passordendring, sjekk først søppelpostboksen din. Hvis den heller ikke er der kan det være at e-posten din ikke er registrert, eller at den er registrert feil.

Ta kontakt med Ungdom og Fritid, så sjekker vi det ut for deg.

 

  • Jeg vet at passordet mitt er riktig, men jeg får likevel ikke logget meg inn. Hva kan være årsaken?

Dersom du har forsøkt å logge inn med feil passord mange nok ganger, vil kontoen din bli låst av sikkerhetsmessige grunner.

Det kan også hende at kontoen har blitt sperret av andre årsaker.

Merk at dette ikke vil synes fra innloggingssiden.

Ta kontakt med Ungdom og Fritid, så sjekker vi det ut for deg.

 

Vi ønsker dere hjertelig velkommen til vår nye medlemsportal!

Har du spørsmål?

Ta kontakt med oss på post@ungdomogfritid.no

Dere kan også ringe vår kontortelefon: 22 05 77 00

01.03.21